Licenční a platební podmínky služby FameBee
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto Licenční a platební podmínky služby FameBee (dále jen „LPP“) vymezují základní licenční, platební a cenové podmínky a vztahy mezi společností Fameless s.r.o., IČO: 04072448, se sídlem Divadelní 847, 561 51 Letohrad, Česká republika, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. C 46527 (dále jen „Poskytovatel“), a Uživateli služby FameBee při poskytování služby FameBee.
Podmínky a vztahy mezi Poskytovatelem a Uživateli služby FameBee jsou dále upraveny ve Všeobecných obchodních podmínkách Poskytovatele (dále jen „VOP“) které spolu s těmito LPP tvoří nedílnou součást Smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Uživatelem.
- VYMEZENÍ POJMŮ
Uživatel – Uživatelem se pro účely těchto LPP rozumí jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která má plnou svéprávnost, jakož i právní osobnost a která samostatně, na vlastní účet a odpovědnost vykonává výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, která uzavře s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování služby FameBee (dále jen „Uživatel“).
Služba FameBee – Služba FameBee je službou poskytovanou Poskytovatelem spočívající ve zpřístupnění aplikace FameBee a poskytnutí práva užívat aplikaci FameBee, a to na základě uzavřené Smlouvy o poskytování služby FameBee (dále jen „Smlouva“).
Aplikace FameBee – Aplikace FameBee je pluginem propojujícím data uložená v programu POHODA společnosti STORMWARE s.r.o., IČ: 25313142, se sídlem Za Prachárnou 4962/45, 586 01 Jihlava (dále jen „Data“) s programem SupportBox společnosti SupportBox s.r.o., IČ 27480381, se sídlem Staré Hradiště, Brozany 136, PSČ 533 52 za účelem zobrazení Dat v programu SupportBox v okamžiku přijetí telefonního hovoru Uživatelem od jeho zákazníků či v okamžiku přijetí e-mailu Uživatelem od jeho zákazníků. Aplikaci FameBee lze stáhnout prostřednictvím webových stránek Poskytovatele www.fameless.cz
Data – Daty se rozumí informace o posledních objednávkách zákazníků Uživatele či posledních fakturách vystavených Uživatelem jeho zákazníkům.
- INSTALACE APLIKACE
Během instalace Aplikace FameBee prostřednictvím instalačního průvodce Uživatel vyplní identifikační údaje Uživatele v podobě firmy Uživatele, IČO Uživatele, e-mailu Uživatele a telefonního čísla Uživatele. Na základě vyplněných údajů vytvoří Poskytovatel Uživateli jeho unikátní účet v systému Poskytovatele (dále jen „Účet“). Řádná instalace Aplikace FameBee dále vyžaduje vyplnění přístupového údaje k SQL severu Uživatele a názvu SQL databáze Uživatele ze strany Uživatele.
V rámci instalace aplikace FameBee potvrdí Uživatel souhlas s těmito LPP, VOP a zněním Smlouvy o zpracování osobních údajů.
Po vyplnění identifikačních údajů Uživatele a odsouhlasení LLP a VOP Poskytovatele obdrží Uživatel prostřednictvím zadaného e-mailu potvrzení Objednávky a unikátní ověřovací klíč (dále jen „Klíč“). Vyplněním a následným potvrzením Klíče do instalačního průvodce aplikace FameBee dokončí Uživatel instalaci Aplikace FameBee.
- PŘEDMĚT SMLOUVY
Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytovat Uživateli Službu FameBee a závazek Uživatele zaplatit za službu Poskytovateli sjednanou cenu. - LICENČNÍ PODMÍNKY
Uzavřením Smlouvy Poskytovatel poskytuje Uživateli nevýhradní a teritoriálně neomezené oprávnění k výkonu práva užít Aplikaci FameBee (dále jen „Licence“), a to pouze pro účely řádného užívání Služby FameBee po dobu trvání Smlouvy. Užíváním Aplikace FameBee se rozumí její instalace, otevírání, zobrazování či spouštění. Odměna za poskytnutí Licence je zahrnuta v Odměně.
Licence je určena pro více počítačů jednoho Uživatele. Počítačem se rozumí libovolné elektronické zařízení, ze kterého je možné přistupovat k Aplikaci FameBee.
Uživatel není oprávněn udělit podlicenci. Postoupit Licenci, a to i osobě, která s ním tvoří koncern ve smyslu ustanovení § 71 a násl. zákona č. č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech, je oprávněn pouze s výslovným souhlasem Poskytovatele.
Uživatel není oprávněn překročit rozsah Licence stanovený těmito LPP.
Uživatel nesmí provádět úpravu, zpětnou analýzu, rekompilaci, převod ze zdrojového kódu Aplikace FameBee, přistupovat ke zdrojovému kódu a nesmí zpřístupnit zdrojový kód Aplikace FameBee třetí osobě ani se snažit obejít zabezpečení a omezení Účtů Uživatele v Aplikaci FameBee.
Obsah Aplikace FameBee je chráněn autorským právem Poskytovatele a může být chráněn dalšími právy jiných osob a práva k takovému obsahu jsou výhradním majetkem Poskytovatele. Obsahem se rozumí veškeré texty, grafický obsah, programové vybavení a celková koncepce. Uživatel nesmí vyrábět rozmnoženiny aplikace nebo jejích částí ani tímto pověřit jinou osobu.
Aplikace FameBee i všechny její části, jako jsou texty, kód, design, uživatelské rozhraní, aplikace, webové stránky nebo informační architektura, jsou výhradním vlastnictvím Fameless a nesmí být využity, zkopírovány, zneužity, přeprodány ani reprodukovány bez výslovného psaného souhlasu Fameless.
Uživatel je zodpovědný za legálnost všech svých akcí spojených s užíváním Služby Famebee. Uživatel nesmí Službu používat k ilegálním aktivitám.
- CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Odměna Poskytovatele za službu FameBee se skládá z jednorázového aktivačního poplatku (dále jen „Aktivační poplatek“) a opakovaného servisního poplatku (dále jen „Servisní poplatek“).
Aktivační poplatek činí 5.000,- Kč bez DPH (slovy pět tisíc korun českých). Uživatel se zavazuje s Aktivačním poplatkem uhradit DPH v zákonné výši. Aktivační poplatek se platí jednorázově po uplynutí zkušební doby Aplikace FameBee. Zkušební doba Aplikace FameBee trvá 14 dnů od okamžiku uzavření Smlouvy (dále jen „Zkušební doba“).
Servisní poplatek je stanovován Ceníkem Poskytovatele zveřejňovaným na webových stránkách Poskytovatele www.fameless.cz/cenik (dále jen „Ceník“). Servisní poplatek se platí vždy předem za období následujících 365 dní. První servisní Poplatek je splatný společně s Aktivačním poplatkem. Každý další Servisní poplatek je splatný na základě faktury Poskytovatele doručené Uživateli nejdříve 30 dní před uplynutím období 365 dní, na které byl Servisní poplatek zaplacen. Poskytovatel je oprávněn v průběhu trvání Smlouvy jedenkrát ročně jednostranně měnit výši Servisního poplatku stanovenou Ceníkem zveřejněním nové verze Ceníku na webových stránkách Poskytovatele. Změny výše Servisního poplatku budou ze strany Poskytovatele zaslány na e-mailový účet Uživatele. Zvýšení výše Servisního poplatku je možné vždy maximálně o roční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen za uplynulý kalendářní rok, vyhlášenou Českým statistickým úřadem, zvýšenou až o dvacet pět procentních bodů. V případě změny výše Servisního poplatku za podmínek podle předchozí věty nevzniká Uživateli právo vypovědět Smlouvu podle čl. XI. VOP. Změna výše Servisního poplatek se nijak nedotýká období, za které již byl Servisní poplatek zaplacen.
- ZAHÁJENÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY, ZABLOKOVÁNÍ APLIKACE A DALŠÍ PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY
Poskytovatel je povinen zahájit poskytování Služby FameBee okamžitě po uzavření Smlouvy a v poskytování Služby FameBee pokračovat po dobu trvání Smlouvy, není-li výslovně uvedeno jinak.
Poskytovatel je oprávněn zablokovat Uživateli Aplikaci FameBee v případě prodlení Uživatele s úhradou jakékoliv částky, kterou je Uživatel povinen zaplatit Poskytovateli v souvislosti s užíváním Služby FameBee.
Po uhrazení dlužné částky je Poskytovatel povinen znovu zpřístupnit Aplikaci FameBee Uživateli do tří dnů ode dne připsání dlužné částky na účet Poskytovatele.
Poskytovatel si dále vyhrazuje právo okamžitě zablokovat Uživateli Aplikaci FameBee v případech podezření na přetěžování libovolné části Aplikace FameBee, narušení bezpečnosti, narušení běhu Aplikace FameBee, snahu o zpětný inženýring, získání dat třetích osob, nebo v případě jakékoliv ohrožení Služby FameBee ze strany Uživatele či podstatného porušení podmínek Smlouvy ze strany Uživatele. Případy odůvodňující zablokování Aplikace FameBee podle předchozí věty, jsou zároveň důvodem k okamžitému vypovězení Smlouvy ze strany Poskytovatele.
Aplikace FameBee může pro svůj provoz vyžadovat občasné spojení se serverem Poskytovatele pro účely reportingu použití Licence. Uživatel si je vědom toho, že v rámci poskytování Služby FameBee získává Poskytovatel přístup k veškerým datům umístěným v SQL serveru Uživatele a Uživatele tímto souhlasí s tím, aby Poskytovatel v rozsahu nezbytném pro poskytování Služby (zejména za účelem diagnostiky nahlášených chyb, oprav a úprav systému apod.) zjistil obsah takových dat, ukládal je, archivoval, zálohoval, zpracovával apod.
Uživatel je povinen dbát na zabezpečení a soukromí svého Účtu.
Uživatel souhlasí, že Poskytovatel není zodpovědný za žádné speciální, nepřímé, vedlejší nebo konsekventní škody, včetně, ale nejen, ztracených příjmů nebo ušlého zisku, škod na soukromí nebo jméně, které by vznikly užíváním a/nebo nedostupností Služby FameBee.
Některé změny komponent Aplikace FameBee mohou vyžadovat opakované vložení Klíče do Aplikace FameBee. Jestliže dojde k úpravě hardware Uživatele nebo inovaci software Uživatele, může být nutné znovu vložit ze strany Uživatele Klíče do Aplikace FameBee. V Aplikaci FameBee jsou obsaženy technologické prostředky, které byly navrženy s cílem zabránit použití Aplikace FameBEE bez Licence. Poskytovatel použije tyto prostředky k potvrzení, že Uživatel užívá legálně licencovanou kopii Software.
Vložení Klíče je požadováno pro každé zařízení, k němuž, k němuž je Licence přidružena. Při vložení Klíče Aplikace FameBee automaticky kontaktuje Poskytovatele za účelem potvrzení, že Licence je přiřazena příslušnému zařízení.
Pokud Uživatel poskytne Poskytovateli nápad, návrh či zpětnou vazbu, mimo jiné včetně nápadů na nové produkty, technologie, propagační akce, názvy produktů, zpětné vazby k produktu a vylepšení produktu, udělujete Uživatel Poskytovateli bez povinnosti mu uhradit poplatek či licenční poplatky či bez jiných povinností právo na základě zpětné vazby vytvořit či nechat vytvořit odvozená díla či zpětnou vazbu používat, sdílet a komerčně využívat, a to jakýmkoliv způsobem a k jakémukoliv účelu.
- DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY
Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
Kterákoli ze Smluvních stran je oprávněna Smlouvu (tj., poskytování Služby) vypovědět i bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí 1 měsíc ode dne doručení výpovědi druhé Smluvní straně.
V případě ukončení Smlouvy výpovědí Uživatele nevzniká Uživateli nárok na vrácení žádné části Odměny. Pravidlo podle předchozí věty se nepoužije v případech, kdy k výpovědi Smlouvy ze strany Uživatele došlo v důsledku změny LPP či VOP podle čl. XI VOP, kdy v těchto případech má Uživatel nárok na vrácení části již zaplaceného Servisního poplatku, a to za každý celý den, který nebude Uživateli Poskytována Služba FameBee do konce období, za které Uživatel zaplatil Servisní poplatek.
V případě ukončení Smlouvy výpovědí Poskytovatele má Uživatel nárok na vrácení části již zaplaceného Servisního poplatku, a to za každý celý den, který nebude Uživateli Poskytována Služba FameBee do konce období, za které Uživatel zaplatil Servisní poplatek. Aktivační poplatek je nevratný. Nárok Uživatele na vrácení části již zaplaceného Servisního poplatku však nevzniká v případě, že dojde k okamžitému vypovězení Smlouvy ze strany Poskytovatele z důvodů předpokládaných v těchto LPP.
Smlouva dále zaniká okamžikem kdy:
– Uběhne Zkušební doba, v případě, kdy Uživatel projeví v reakci na Poskytovatelův e-mail zasílaný Uživateli dvanáctý den po uzavření Smlouvy nezájem na pokračování Smlouvy.
– Uživatel nezaplatí Aktivační poplatek nebo první Servisní poplatek nejpozději do 30 dní po splatnosti.
– Uživatel nezaplatí druhý nebo kterýkoliv pozdější Servisní poplatek nejpozději do 180 dní po splatnosti.
Neprodleně po ukončení Smlouvy zruší Poskytovatel Účet Uživatele. Nejpozději 90 po zrušení Účtu vymaže Poskytovatel veškerá spojená se Službou FameBee.
- TECHNICKÉ PODMÍNKY SLUŽBY
Pro řádné užívání Služby FameBee a instalaci Aplikace FameBee je vyžadováno:
– Internetové připojení; a
– Aktuální verze programu POHODA společnosti STORMWARE s.r.o.; a
– Aktuální verze programu SupportBox společnosti SupportBox s.r.o.
Poskytovatel nezajišťuje technické podmínky pro užívání Aplikace Famebee a ani nenese náklady na jejich zajištění. Dojde-li k výpadku Služby Fambee z důvodů nefunkčnosti služeb třetích stran, typicky v případě nefunkčnosti programu POHODA společnosti STORMWARE s.r.o. nebo programu SupportBox společnosti SupportBox s.r.o považuje se tato situace za vyšší moc. Za tyto výpadky nepřebírá Poskytovatel odpovědnost. Přesto vynaloží Poskytovatel jemu dostupné přiměřené úsilí, aby byla Služba FameBee poskytována řádně a včas, v souladu s jejím popisem.
- SMLOUVA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Uzavřením Smlouvy je mezi Poskytovatelem a Uživatelem uzavřena také smlouva o zpracování osobních údajů (dále jen „Smlouva o zpracování“) dle čl. 28 odst. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), která vymezuje práva a povinnosti Smluvních stran při zpracování osobních údajů prováděném v rámci poskytování Služby FameBee.
Poskytovatel jakožto zpracovatel je pro Uživatele jakožto správce oprávněn zpracovávat následující osobní údaje zákazníků Uživatele, které Uživatel vložil do Aplikace FameBee či které Poskytovatel z podnětu Uživatele zpracovává:
– titul
– pohlaví
– jméno, prostřední jméno a příjmení
– e-mailová adresa
– telefonní číslo
– adresa
– systémová data (informace o nakládání s e-mailovou zprávou a jejím obsahem)
– obsah zpráv a přílohy zasílané zákazníky Uživatele
– případně další osobní údaje nastavené Uživatelem
(dále jen „Osobní údaje“).
Poskytovatel osobní údaje zpracovává pouze za účelem poskytování Služby FameBee dle zadání Uživatele.
Poskytovatel se zavazuje přijmout technická, organizační a jiná opatření, jež zamezí neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k Osobním údajům, jejich změně, zničení, ztrátě či jinému neoprávněnému nakládání s Osobními údaji. Poskytovatel se zavazuje zejména:
– používat zabezpečený přístup do PC, kdy přístupy do PC budou známy pouze Poskytovateli;
– pro zpracování užívat software a služby, které splňují standardní požadavky na bezpečnost dat a splňují normy stanovené Evropskou unií;
– bez předchozího souhlasu Uživatele netvořit kopie databáze Osobních údajů, není-li to nutné k poskytování Služby FameBee;
– užívat vhodné prostředky zabezpečení, např. šifrování či jiné vhodné a potřebné prostředky vždy v závislosti na konkrétním jednání a datech;
– neumožnit přístup k údajům třetím osobám, pokud tento přístup nebude písemně schválen Uživatelem nebo neplyne ze Smlouvy o zpracování;
– dodržovat mlčenlivost ohledně Osobních údajů.
Poskytovatel se zavazuje taktéž:
– zpracovávat Osobní údaje pouze v takové podobě, v jaké mu byly předány Uživatelem nebo přímo subjekty údajů;
– zpracovávat Osobní údaje pouze za účelem vymezeným touto Smlouvou o zpracování a pouze v rozsahu nutném pro naplnění tohoto účelu;
– nesdružovat Osobní údaje, které byly získány k rozdílným účelům;
– uchovávat Osobní údaje pouze po dobu, která je uvedena v informační povinnosti nebo souhlasu se zpracováním osobních údajů ve vztahu ke konkrétnímu subjektu údajů. Uživatel je povinen informovat Poskytovatele o době zpracování, případně je povinen v rozumné době před jejím uplynutím udělit Poskytovateli pokyn k ukončení zpracování.
Poskytovatel i Uživatel se zavazují dodržovat při zpracovávání osobních údajů na základě Smlouvy a Smlouvy o zpracování povinnosti stanovené Nařízením a dalšími obecně závaznými právními předpisy k této činnosti se vztahujícími.
Poskytovatel se zavazuje na výzvu Uživatele opravit, aktualizovat, smazat nebo přemístit Osobní údaj dle pokynu Uživatele bez zbytečného odkladu od takové výzvy.
V případě, že žádost subjektu údajů dle článku 18 Nařízení určená Poskytovateli bude shledána oprávněnou, zavazuje se Poskytovatel odstranit neprodleně závadný stav.
Poskytovatel je povinen při plnění povinností ze Smlouvy o zpracování postupovat s odbornou péčí, řídit se pokyny Uživatele a jednat v souladu se zájmy Uživatele. Pokud Poskytovatel zjistí, že Uživatel porušuje své povinnosti uložené Nařízením, je povinen tuto skutečnost v souladu s článkem 28. odst. 3 písm. h) nařízení Uživateli neprodleně oznámit.
Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že Osobní údaje budou zpřístupněny dalším subjektům, přičemž tyto budou v roli podzpracovatelů. Seznam těchto subjektů předloží Poskytovatel Uživateli na vyžádání. Jedná se zejména o tyto kategorie podzpracovatelů:
– poskytovatelé analytického software
– poskytovatelé marketingového software
– poskytovatelé účetního a platebního software
– poskytovatelé monitorovacího software
– poskytovatelé software pro péči o zákazníky
– poskytovatelé software pro servery
– poskytovatelé dalších softwarových nástrojů
Smlouva o zpracování je účinná po dobu účinnosti Smlouvy. Ukončení účinnosti Smlouvy o zpracování se však nedotýká ustanovení, která mají ze své povahy přetrvat i po ukončení její účinnosti.
V případě jakéhokoliv ukončení Smlouvy, Smlouvy o zpracování či ukončení zpracování Osobních údajů je Poskytovatel povinen bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od takového ukončení provést likvidaci Osobních údajů, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Poskytovatel musí provést likvidaci takovým způsobem, aby bylo zamezeno neoprávněnému zpracování Osobních údajů, zejména aby:
– přijal taková organizační opaření, aby zamezil zpracování osobních údajů k tomu neoprávněnými osobami,
– provedl taková technická opatření a zvolil takový způsob likvidace, aby byla likvidace úplná a nevratná
Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o zpracovávaných Osobních údajích, zejména je nesmí zveřejňovat, šířit, či předávat dalším osobám mimo osoby v pozici podzpracovatelů. Tato povinnost Poskytovatele trvá i po skončení účinnosti Smlouvy o zpracování.
Uživatel je povinen:
– informovat Poskytovatele o pominutí právního titulu zpracování osobních údajů
nebo,
– provést likvidaci osobních údajů,
pokud pomine právní titul pro zpracování Osobních údajů (např. uplyne doba platnosti souhlasu, subjekt údajů vysloví nesouhlas se zpracováním na základě ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, apod.).
Při porušení tohoto ustanovení je Uživatel povinen uhradit Poskytovateli škodu, která mu v důsledku porušení povinnosti Uživatelem vznikne, a Poskytovatel je dále oprávněn omezit či úplně pozastavit přístup Uživatele ke Službě, a to až do doby, než bude ze strany Uživatele sjednána náprava. Tato doba přerušení se nezapočítává do doby garantované dostupnosti.
Poruší-li Poskytovatel jeho povinnosti založené Smlouvou o zpracování nebo Nařízením v důsledku jím zaviněného jednání, odpovídá pouze za škodu způsobenou zcela v důsledku takového zaviněného jednání.
Smluvní strany se zavazují poskytnout si vzájemně veškerou potřebnou součinnost a podklady pro zajištění bezproblémové a efektivní realizace Smlouvy o zpracování, a to zejména v případě jednání s Úřadem pro ochranu osobních údajů nebo s jinými veřejnoprávními orgány.
Poskytovatel se zavazuje poskytnout Uživateli veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti stanovené Smlouvou o zpracování nebo Nařízením týkající se osobních údajů a umožnit Uživateli nebo třetí straně, která bude vůči Uživateli zavázána mlčenlivostí, audit v přiměřeném rozsahu. Audit musí být oznámen dostatečně dopředu, nejméně 10 dní před proběhnutím auditu a nesmí nepřiměřeně zasahovat do činnosti Poskytovatele. Náklady auditu, které nejsou vzniklé jednoznačným porušením povinností Poskytovatele, hradí Uživatel.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto LPP nabývají účinnosti dne 1.7.2022.
V Letohradě dne 1.7.2022